7 Eylül 2017 Perşembe


HAKKIMDA...
1957’de Artvin-Şavşat’ta doğdum. İlkokulu Ardanuç’ta (Artvin), ortaokulu Bursa’da bitirdim. Edirne Erkek Öğretmen Okulu’nda okudum, Çanakkale Erkek Öğretmen Okulu’ndan mezun oldum. 1976 yılında Kdz. Ereğli’de öğretmenliğe başladım. Altı yıl Kdz. Ereğli’de, bir yıl da Kahta’da (Adıyaman) sınıf öğretmenliği yaptıktan sonra görevinden istifa ettim. 2007 yılına kadar Kdz. Ereğli’de dershanecilik yaptım. 1997 yılında İstanbul Üniversitesi Hukuk Fakültesi’ni bitirdim. 2008’de Zonguldak Barosu’na kayıtlı avukat oldum. 2016 ve 2017 yıllarında Bodrum'da özel bir okulda iki yıl çalıştım. 

Eserlerim:
Şifre Giz’li 17 (Roman, Kurgu Kültür Merkezi Yayınları, Ankara, Temmuz 2011)
Aşk Olsun (Roman, Kurgu Kültür Merkezi Yayınları, Ankara, Şubat 2013)
Aşk Engelli (Roman, Kurgu Kültür Merkezi Yayınları, Ankara, Ekim 2014)
Ağrı Eşiği (Roman, Kurgu Kültür Merkezi Yayınları, Ankara, Nisan 2016)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder